Brutal-Betty Kızlar Hangi şehirde yaşıyorsunuz ne kadar fatura geldi. Bize 700 TL geldi şoktayım 10 yıldır aynı evdeyim hiç bu kadar gelmemişti
Gycl Brutal-Betty en düşük derecede devamlı yanıyor 545 tl gelmiş istanbul dayim isinabilsek gam yemeyeceğim
Degerli_anne Brutal-Betty ben kaloriferi daha karlı buluyorum ya biz kalorifer ile ısınıyoruz ve kış başımda 4 bin verdin kaç aydır ısınıyoruz ayrı ayrı bir fatura derdi yok Allah yardımcınız olsun valla
Pamuguum Deletedmom5284 çok şaşırdım 55 te 1000 i geçmesi lazım. Bu ay kac gelecek ocakta sizin merak ettim gelince yazar mısınız 😊
asiltonunmommysi Brutal-Betty istanbul hep 40da yakıyorum hiç kapalı peteğim yok koridor banyo bile yanıyor hiç kapatmıyorum da 280 geliyordu hep bu ay 415 gelmiş. Ne diyim ki bizi bu duruma sokanlar utansın Allaha havale ediyorum sebebi olanları
Gnssn Brutal-Betty sadece 2 odada petek yanıyor koridorda falan yok zaten 437 tl gelmiş 2 petek için. Çok yüksek de açmıyorum 🤷♀️