Ebru-isil kufkedisi eşim ve ben 3.doz olduk ben önce oldum o da bi kaç gün önce ikimizde de halsizlik boyun kısmında boğaz agrısı olacak gibi belirti ve kol agrısı oldu ama geçti tabi bi bi kaç güne
kufkedisi Ebru-isil BirDuaMeselesi Sanırım bizi de birkaç gün yatıracak, ilk ikisi fazla rahat geçince bilememiştim demek ki genelde oluyor bu
kufkedisi Laylaylaylaylom tabi evet herkesin tereddütü oluyor ama covidden vefat eden tanıdığı da olunca insanın en fazla ne olabilir ki en azından sonradan olmayıp pişman olmayalım diyosun sanırım
BirDuaMeselesi kufkedisi öncelikle geçmiş olsun valla bende olcaktım ama annem abim kardeşim hepsi aynı gün oldular ve hasta yatıyor hepsi vazgeçtim
kufkedisi kitapkurdubebeninanasi biraz daha fazla etkiliyor hatırlatma dozu olduğu için herhalde çünkü hemen hemen herkes bunu söylüyor
kitapkurdubebeninanasi kufkedisi öyle sanırım ilk iki dozda sadece kolum agrimisti bunda baya yatak döşek yattım
Adayildiz kufkedisi bende 3. Doz oldum ilk ikide kol ağrım bile olmamıştı bunda bı ağırlık çöktü üzerime bı ikisaat sonra geçti oda bişey sayılmaz üzerine regli oldum belkide ondandi
Egurbuz20 kufkedisi canım ben 2.dozda çok kötü oldum baş kulak göz kısacası kafamdaki bütün organlarım zonklama derecesinde ağrıyordu annemle aynı gün olmuştuk aşıları annem kahve yaptı getirdi iç kendine gelirsin dedi kokusu bana çok kötü geldi o an ve içmedim annem içti yarım saat içerisinde 5 defa kustu en son titremeye başladı ve ambulansla hastaneye kaldırdık iğne yaptılar serum verdiler yavaş yavaş iyileşti bende şimdi 3.doz için çok korkuyorum ama mecbur da olacağım
kufkedisi Egurbuz20 evet yani ben de bu 3. Doz için çok yan etki duydum ama ne yapalım ki olmak zorundayız artık ben sonradan olmayıp pişman olmak keşke olsaydım istemedim. Gerçekten çok ağır geçirmişsiniz
Gzmbzks kufkedisi Eşim 3.doz oldu ertesi gün çok mide bulantısı yaşadı ve o gün bisey yiyemedi bir gün sürdü sadece gecen gün arkadaşımda 3.doz asidan sonra çok üşüdüğünü ve hic dermani olmadığını söylemişti. Kendim kızimla covid gecirdim aşısızdım çevremde aşılı olan kimseye bulaştırmadk eşime de geçmedi 3 ay sonra 1.doz biontech oldum bende ama ikinciye korkmuyo değilim 🤦♀️
kufkedisi Gzmbzks eşiniz ve arkadaşınızla aynı şeyi yaşıyorum şuan 🤦🏻♀️ ne yapalım covid olmaktansa veya olup ağır geçirmektense birkaç gün idare edeceğiz 🤷🏻♀️
Egurbuz20 kufkedisi covid destek hatları var 112 yi arayınca sizi oraya yönlendiriyorlar ve bana 3 gün böyle etkiler normal demişlerdi parol ve bi ilaç daha söylediler ama aklımda değil içebilirsin demişlerdi gerçekten de 3 günüm sonunda yavaş yavaş iyileşmeye başladık
Turunckafam 2 doz + covid geçirdim ama 3.doz olanlar hemen aşı oldukları gibi covidi 2.kez geçirdiler korkutmuyor değil 😬 3 kişi tanıyorum hepsi birbirini tanımıyor ve hepsi 3.doz bu hafta olup pozitifler🤷🏻♀️ arafta kaldım olup olmamakla 3.dozu
kufkedisi Turunckafam ne desem bilemedim şimdi acaba ben de mi pozitif oldum da denk geldi 😂 aşıdan önce iki poliklinikte muayene oldum kan verdim röntgen çektirdim falan en son çıkmadan aşı olup öyle çıktım, kapmış olsam bu kadar çabuk belirti verir mi ki🤭
sokomel kufkedisi evet içime oluyor. özellikle benim ikinci doz fenaydı sabaha kadar titredim ateşim olmamasına rağmen. yarına azalır şikayetleriniz. bir şey olmaz korkmayın.