Gecenin bu saatinde kızım uyandığı için kalktım. Ve kalktığımdan beri mide bulantım ve üşüme var ateşim var gibi hissediyorum. Bugün 3. Doz Biontech oldum. Diğer iki dozda çok rahat geçmişti çok az kol ağrısı olmuştu o kadar. Böyle yan etki yaşayan var mı ya? Yan etki mi yoksa tesadüf oldu da tam arkasından hasta mı oluyorum dersiniz?