kufkedisi inşallah değilsinizdr içinizi ferah tutun 🙏 ama bu şekilde olanları görünce kendi adıma tırstım bayaa 🤕 bugünde açıklama yapıldıysa 3 doz olan olsa bile çıksın çalışsın aktif yaşam diye. Grip gibi diyorlar olanlarda şuan ki covidi 🙄 Allah yinede yardımcımız olsun korkuyo insan kendi için değil bebeği için