BaharNefes canım benim kızım haftaya tam 18 aylık olacak. Kelimeler var fakat cümleler yok henüz. Ben de bu konuyu düşünmeye başlamıştım ki bu postu gördüm.
Söylediği kelimeler
Ayak,ağaç,gözlük,kedi,ay,mama,top,zeytin,baba,dede,babu(babaanne) a-a(anne demek) o-o( omi yani anneanne demek) neden böyle söylüyo bilmiyorum gerçekten. Dayı teyze diyo ama şu şekilde dayiş teyziş gibi çıkıyo ağzından 🥰 civciv de diyorum zeze diyo en güldüğüm 😂
al,ver,aç,kapat,gel,git,attı, kalk bunları çok net söylüyor. Nayn diyo annem öğretmiş hayır yerine onu söylüyo. Kok diyo ayağını uzatıp mesela 😂bebek diyo ama bebe diyo yani k harfi yok sonunda 😂 cocomelon izletiyorum kogul gibi bişey diyo ahaha 😂😂 kule dizmece oynarken de buna benzer bişey diyo kendine dil yarattı 😂 su demiyo üflüyo susadığını ordan anlıyorum. Ay çok uzun oldu aklıma gelenler bunlar. Arkadaşımın kızı 20 aylıkken baya baya konuşuyodu bilmiyorum 2 ayda o kadar ilerlermiyiz 😂😂