BaharNefes kızım 18 aylık neredeyse her söylediğimizi tekrar ediyor cümlesi de var çok şükür . Mama bitti anne gel , anne aç , baba neredesin , anne mama , top attı , kuku aç (kukuli ) gibi . Ama 18 aya kadar tv görmedi sürekli kitap okuduk oynadık konuştuk sayısıZsa dilim damağım kuruyordu artık kitap okumaktan . Faydasını gördük çok şükür ama azı dişleri çıkmaya başladı çıldırdı tv açmaya başladık şuan gün içerisinde biraz izliyor maalesef engel olamıyorum , onda da ben yanına oturuyorum ve birşeyler öğrenmesi için tekrar ediyorum öyle pasif bir şekilde izlemesine izin vermiyorum