[silindi] Son yıllarda deizm ve ateizmin gençlerde ciddi oranda arttğını söylüyorlar. Eskiden de vardı ama genelde üniversite için başka şehire giden gençlerde oluyordu. Şimdi internetin etkisiyle bu yaş liseye hatta ortaokul son sınıfa kadar düştü.
Özellikle bu söylediğinize hiç katılmıyorum. Deist ve ateis öğrenci sayısı en çok imam hatiplerden çıkıyor. Din kültürü öğretmenleri zümre toplantılarında en çok bu husus üzerine istişare ediyor. Dindar ile dinci arasındaki farkı algılayamayanlar gençlerin bu gidişatını da doğru anlamlandıramıyor. İslam adı altında İslam’a en çok zararı müslümanlar veriyor. Bir din anca bu kadar yanlış anlaşılır. Yusuf İslam’dı sanırım yanlış olmasın, İslam’ı değil de müslümanları en önce tanısaydım Müslüman olmaktan vazgeçerdim, diyor. Çuvaldızı teknolojiye, ateizm, şuna, buna bağlamadan evvel kendine batırsın Müslümanım diyen kişi. Ya en basiti burada din ahlak dersi vermeye çalışan annelerimiz o kadar kaba ve çirkin bir üslupla bunu yapıyor ki, dinin güzel ahlakını hesaba katma gereği duymuyorlar. Yani özetle İslam tamam ama müslümanların daha çok yolu var. Dilerim o yolda daha fazla genci kurban vermezler.