Zhnce kesinlikle , yeğenim gitti iki ay sonra okulu bırakmayı göze aldı çocuk, biz okulu bırakma dedik, her gün Anadolu yakasından Avrupa yakasına sabah 3 saat yol gitti 3 saat yol geldi, ben orda duramam ne yaptıkları belli değil diyordu, namaz kılmak mecburi yurtta , yeğenim duaları bilmiyor , çocuğa dua bilmesende olur diyip cemaatin bağlı olduğu adamın kitaplarını verdiler , her gece 40 dakika o kitabı okumak mecburiydi ve cep telefonu yurtta kullanmak yasaktı. Daha bu seneden bahsediyorum böyle bir zamanda telefon bile yasak yurtta