saripapatyam52 ben tommee tippee kullaniyodum fransadan mam markalı biberon geldi bu biberondan snra bütün biberonlar çöp bence kızlar bide biberon üzerinde ml ayarları yanlış bilginiz olsun her markaninki farklı şırıngayla şu çekip ölçüp bakın bnm mam biberon ml tam sonuç verio tommee tippee biberon 100 cc suyu 110 olarak gösteriyor bilginiz olsun