İlk 6 ay Avent kullandık meme reddi yaşamadım çok şükür sonra o artık küçük gelince mamajoonun 6-12 ay arasını aldım çok severek içiyordu şimdi içmek istemiyor meme başıyla dişiyle oynuyor içmiyor, benim mememe daha düştü, böyle bir sorun yaşayıp atlatan var mı? Hangi marka mama biberonu hem de su biberonu ne önerirsiniz?