bal_kizin_annesii Baturbatur canım telefon 170 den arayıp bilgi alabilirsin belki hiç gitmene bile gerek yoktur ordan yapabilirler 🌼
_mercanligunler bal_kizin_annesii iki yıl oldu hala çekmedim parayı duruyomudur ki aklıma düştü bak 😓
Kubrahr Doğum yapalı 1 sene olcak. Bende Süt parasına başvurmamıştım o nasıl oluyo acaba biliyo musunuz şuan alabilir miyim
Edizalininannesi01 bal_kizin_annesii hesap bilgilerini gir sisteme direk kartına yatsın.Daha ödeme olmamış
Edizalininannesi01 bal_kizin_annesii e devlete Şahıs ödemeleri Banka hesabı tanımlama yaz oraya bilgilerini yazarsın
Fundabshn E devlet üzerinden bile bakamadım canım nasıl bakıyoruz ve ödemeyi nasıl alıyoruz yardımcı olur musunuz ? 🥰💐
bal_kizin_annesii Fundabshn ödemeyi alma kısmını bende bilmiyorum ödeme aşamasında yazıyor ama yattı mı yatmadı mı bilmiyorum 🤷🏻♀️😂
Pasaninannesii_ bal_kizin_annesii muhtemelen yatmıştır. Para yattıktan sonra 3 ay içinde almazsanız iptal oluyo ödemeniz diye biliyorum bana öyle demişlerdi 172 yi arayıp yatıp yapmadığını öğrenebilirsiniz
bal_kizin_annesii Bir_prens_bir_prenses doğum yaptığımda eşim kimlik çıkarmaya gittiğinde kendisi yapmıştı canım pek bi bilgim yok ama 170 arayıp öğrenebilirsiniz
MelinayAsel29 Bir_prens_bir_prenses aile ve sosyal politikalar a basvuruyorsun ilcenizde nerdeyse orasi bizim kaymakamligin yanindaydi dogum parasi icin basvuru yapcam diyorsunuz onlarda kagit veriyor bilgileri dolduruyorsunuz ptt den kim cekecekse o basvursun. 2015 den sonra dogan her cocugunuz icin para miktari degisiyor artiyor yani yatirilan para ve 1 seferlik yatiriliyor
Oykusare-12 bal_kizin_annesii yazdım çıktı ödeme aşamasında yazıyo ne demek yani gidip çekebilir miyim