4ay geçti gittim dilekçe doldurdum verdim 45gun içinde yatar dediler pttden çekersin dediler.. başvurmak için 5yil süresi var diye biliyorum.cocuk beş yaşına gelmeden alabilirsiniz.. diğer bez mama yardımı içinde eşinizin sgkli olması lazımmış 90is günü fln istiolar SGK’ya başvuru yapabilirsiniz.