Merhaba anneler size bişe soracam..
Doğum yaptıktan sonra PTT bize doğum parası yatırıyor siz.bunu kaç gün yada ay sonra aldınız e devletten baktığımda ödeme aşamasnda yazıyor yatmış mıdır? Hesaba mı yatıyor yoksa biz mi gidip alıyoruz ilk bebeğim bilgilendirirseniz sevinirim 🤗