bal_kizin_annesii Kızlar kesin bilgi 144 aradım bilgi aldım aralığın son haftasında yatmış 1 yıl içinde alınmazsa geri iade oluyormuş
laliko35 bal_kizin_annesii ptt yi arayacaksınız yatıp yapmadığını öğrenmek için tc no ile yatıyor kontrol ediyorlar sosyal yardıma gireceksiniz
MelinayAsel29 Clouds 2015 den sonra dogan her coxuk icin aile ve sosyay politikalar bakaligi coxuk yardimi parasi veriyor. Maddi durum gozetneksizin
MelinayAsel29 Bir_prens_bir_prenses aile ve sosyal politikalar a basvuruyorsun ilcenizde nerdeyse orasi bizim kaymakamligin yanindaydi dogum parasi icin basvuru yapcam diyorsunuz onlarda kagit veriyor bilgileri dolduruyorsunuz ptt den kim cekecekse o basvursun. 2015 den sonra dogan her cocugunuz icin para miktari degisiyor artiyor yani yatirilan para ve 1 seferlik yatiriliyor
Oykusare-12 bal_kizin_annesii yazdım çıktı ödeme aşamasında yazıyo ne demek yani gidip çekebilir miyim
bal_kizin_annesii Oykusare-12 canım bende de öyle yazıyordu 144 aradım aralıpın son haftası yatmış muhtemelen sana da yatmıştır 🌼
a_burcu_bur bal_kizin_annesii ben unutmuştum 🤦🏻♀️ çok geç kalmadım tabi de 2 aylıkken falan almıştım pttden 300 TL sanırım
MelinayAsel29 Clouds ben kaymakamligin yaninda aile ve sosyal poli. Bak. Var orada form doldurdum 140 miysi neydi numarasi oradan sorabilirsiniz