Gulkizim 5 saat hem elektrik hem su israfı yapmayın lütfen.. evet kıyafet kalıpları küçük oluyor biraz. Kızımın yeni doğduğunda ilk 2 ay filan 3 aylık kıyafetler giyindi ondan sonra hep daha büyük ay giydirdim. Şimdi 6,5-7 aylık 9 ay giydirince abes durmuyor 😄 o yüzden ayına göre ev için 2-3 dışarı içinde 1-2 kıyafet alıyorum onunla dönüşümlü giydiriyorum gayet yetiyor.