Kızlar bu kıyafetlerin mi kalıpları çok küçük ben mi çektiriyorum yoksa herkes aynı mı giydiriyor. 3600 gr 51 cm doğan kızım yenidoğan ların içinde bile kayboluyordu herşey büyük geliyordu 50 günlük oldu şu anda 56 cm 4800 gr ve 3 6 aylar üstüne tam oluyor. Hani 15 gün sonra 3 6 aylar küçük gelecek. Lcwaikiki ve civilden aldım kıyafetleri. Hatta civilin 3 6 ay bi tulumunun ayaklarını kestim dün. Hani 3 6 ay 62 68 cm arası bebekler içindi daha 56 cm kızım. Üstelik öyle tombul bi bebek de değil parmakları ince kollarında bacaklarında boğum yok. Göbeği bile yok doğru düzgün. Ben bebeğime bakınca yeterince kilo almıyor mu acaba diyorum bazen ama kıyafet giydirirken küçük geliyor. 50 günlük bebek 1 3 aylık tulumları giyemiyor. Dediğim gibi iri bi bebek de değil. Yeğenim trendyoldan 6 9 aylık takım almış üzerine tam oldu. Sizler ne yapıyorsunuz siz de mi büyük beden giydiriyorsunuz. Ben mi kıyafetleri çok çektiriyorum. 40 derecede 5 saatlik programda yıkıyorum