Gulkizim kaka lekelerini önden elinizle beyaz sabunla citilerseniz çok kolay cikiyo ekstra uzun yıkamaya gerek kalmiyo bence 5 saat çok uzun giden elektrik yazık . Bende hep 40 derecede yıkadım ama bu dönem bebeğinizin çok hızlı büyüdüğü dönem ben de siz gibi 3 6 aylik kıyafetleri kenara koymuştum 3 aylik olmadi daha diye çoğunu giydiremedim bile çünkü çocuk 3 aylik olduğunda o kıyafetler küçük geldi. Bu dönemde büyük almak çok daha mantıklı 4 aylik olmadan 6 9 aylik tulumların kollarını katlayıp giydirdim