Altaycenk valla ben kucagimda tuvalete giderdim kucagimda yemek yapardim okadar kucak isteyen bi bebekti.uc yasina girecek oglum, iki yasinda emmeyi biraktirdim ondan sonra cok rahat ettim tabi yine zorlu zamanlari var ama en azindan uykusuzluk sorunum kalkti.ayrica her bebek ayni olmuyor bi sekilde vakit gecip cabucak buyuyolar cok zor zamanlar gecsede buyudugunu gordukce kucuk hallerini hep ozluyosun🥲