Kızlar 6 aylık oglum var dogdu dogalı 😁 rahat rahat duş alamam eşime bırakıp giriyorum aklım bebişte , Ne zaman aglıycak diye , yemek yaparken sadece 10 dk surem var yoksa yıkar ortalıgı baya kucak istiyor yanında olmamı ister , dizi izlemek eşimle bi sarılıp dertleşmeye vaktim yok 🤭 kaç yaşında rahatlıycam ? Bebegimle vakit geçirmek çok mutlu ediyor ama gun içerisinde yoruluyorum kafa dinlentmek istiyorum , şimde bile gozum bebegimde ne zaman uyuancakta aglıycak diye 🤣 benim gibi olan var mi ?