Haticesari canim bu kafa travmaları 24 saati bulabiliyor demişti doktor bize, benim kızımda halıya takılıp fayansa çarpıştı başını, keşke gitmeseydiniz bir ne olur ne olmaz birde küçük bayılır gibi oldu demişsin, bak biz akşam üstü 6 gibi oldu hastaneye gittik 3 saat orda bekledik film falan çekildi doktor gönderirkende bizi gece uyuttugum da her 2 saatte bir uyandırmami normal uyanıyorsa sıkıntı yok ama ayilmiyor gibiyse sen anlarsın zaten hemen ambulansı ara demişti yani dikkat et yada götür hastaneye için rahat etsin bence