Haticesari benim kızım da ben görmeden ablası yataktan düşürmüş. Ağlamasını duyunca hemen bakmaya gittim. Yerde yüzüstü yatıyordu. Hiçbir yerinde çarpma izi vs yoktu. Kucağıma alınca sustu hemen. Çok telaslandim hemen doktora götürdük. Nasıl düştüğünü görmediğimi bulduğum sekli söyledim. Tomografi istedi doktor. Çektirdik sonuc için doktora gittik. Doktor sonuca bakarken içimden dualar ediyorum, Rabbim ne olur bir şey çıkmasın diye. Şükür bir şey çıkmadı. Takip edin dedi doktor evde. Bu tarz kazalar en korktuğum durumlar. Zaten düşmesinden kendini sorumlu tutuyorsun bir de bir şey olsa Allah korusun biter insan. Doktora gitmek çok önemli. Bu ara da ne kadar çok düşme postu çıktı karşıma. İlginç.