Kızlar bugün 7 aylık bebegim bazadan aşağı düştü düşerken ben görmedim eşim gördü düştüğü anda vaya bo ağladı ama susturduk şükür bi 5 saniye gözleri filan değişik oldu bayılır gibi oldu hemen geçti kendine geldi yani 4 saat boyunca gözlemedim uyumadım hıc sonra uyuyup uyanınca da gozlemledim sorun yok vücuduna kafasına baktım hıc bisey yok sadece çene kısmında çizik var yüz üstü düştü sanırım bilmiyorum korkuyorum da başına böyle bisey gelen oldu mu ne yapılması laızm travme vs oluyor mu