9,5 aylık bebeğim influenza oldu bana ve eşime de geçti çok zorlu 3 gün geçirdik malesef 😫 bebeğim ve ben 39 derece ateşle geçirdik. Aşırı kemik ağrısı yapıyor 😑 influenza ilaçları iyi geldi bize. Hastalık sürecinde bol bol emzirdim meyve yedirdim ıhlamur icirdim oğluma. bebislerinizi mümkün olduğunca dışarı çıkarmayın derim. Ben bu hastalıktan sonra zorda kalmadıkça dışarı çıkmaya tövbe ettim 😑