Melek-chn47 Ae42 şuanda ocean balık yağı var ballı portakallı yaklaşık 10 gündür kullanıyorum dediiklerinizden birini beraberinde. Kullansam sıkıntı olurmu yada elimdeki bitincemi kullanmaya başlayayım buarada bilginiz için çok teşekkür ediyorum 🥰
Rcline Tgbbyr evet bizde hastayız 4 gündür 5 aylık bnmde kızım ateş 37.5 lara cıkıp düşüyor öksürüyor ciğerlerine inmiş bile hemen doktorada götürmedim oraya gitmeyede korkuyorum 🤷♀️ Doktor cok ateşlenmedie getirme demiişti . Uykusundan ağlayarak uyanıp duruyor inliyor uykusunda 😢 allah şifa versin tüm kuzulara
Asden Rcline geçmiş olsun test yAptırdınız mı? Biz de sizin gibiyiz pozitif çıktım ben. Doktorlar bizim de yapacak bir şeyimiz yok ateşte direnç olur ve genel durum kötüye giderse getirin ancak dediler bana.
Melek-chn47 Rabbim bütün bebişlerimize ve bizlere Şafi isminin hürmetine şifalar versin inşallah her daiim sağlıklı huzurlı ve iyi olsunlar bugünlerimize şükürler olsun Rabbim bugünlerimizi arattırmasın inşallah amin🙏
Melek-chn47 Merve-21 aslında götürdüğümde kulaklaarınada. Bakıyor ama ekstra kulak burun boğaz için mi götüreyim çocuklaar için ayrı yer. Varmı
Merve-21 Melek-chn47 normal kulak burun boğaza randevu alıyorsun onlar çocuğada bakıyor bebeğede bakıyor muhtemelen geniz etidir çünkü çok uzun süre antibiyotik kullanmışsınız burun tıkanıklığı yüzünden zaten ağzından nefes alıyor bu sebeple sürekli hastada olur
aloeverrra Tgbbyr geçen hafta üç gün düşmeyen 38 lerde ateşi vardı crp değeri yüksek çıktı antibiyotik kullandık şimdi iyiyiz şükür. Sarımsak et suyu katıyorum her yemeğine
Annesiningozdesi 8 aylikk bebegim 2 gündür ateşi var an itibariyle koltuk altı ısısı 39u gördü l başı 37.5 fln gitmelimiyim tekrar acile
Keremmm12 Annesiningozdesi ben yeni geldim acilden 37.5 ateş dedi doktor bence götürmekte fayda var ilerde vicdan azabı çekmemek adına
midekoruyucu Keremim9095 ben kendime demlerken bi çay kaşığı koyuyorum, su da hangi kupayla içeceksem o kadar koyuyorum. Ufak kupa kullanıyorum yeterli oluyor 🤗 kaynamış suya atın bi kaşık, 5 dk bekletip için ♥️ Afiyet bal şifa olsun
Mathildamom Tgbbyr benim oğlumda covid sanırım. Annem korona oldu ve onunla temaslıydık. Hemen ertesi gün oğlum ateşlendi. Şu an ateşli calpol ve dolven verdim yavaş yavaş düşüyor. Teste gitmedik bu şekilde geçirmeyi Ümit ediyorum ama bize geçmezse iyi. Hepimiz 3 aşılıyız ve covid geçirdik
GOZDEALYADURU Zlmzkl merhabalar bizimde 3 gun ateşimiz oldu geçti derken şimdi tekrar ateşlendi benim testimde pozitif çocuk için size bişey önerdiler mi canım covid olabilir diye düşünüyorum ondada ne yapacağımı bilemedim vallahi yazarsan sevinirim
Aysegulyb Akdgnguler uyuz olabılır dıkkat edın bız suan hem onunla hemde burun tıkanıklıgı hırıltıyla mucadele edıyoruz