Egemeninannesi21 3 gündür bizimde aynı 38.7 civarları ateşi şuan düşuk şükür, öksürük burun akıntısı öksürmekden kusma Bayık Bayık bakıyor bebeğim, elimden geldiğince toparlasin diye biseyler hazırlıyorum ama yemek içmek istemiyo, Boğaz kızarmış dedi doktor antibiyotik verdi bakalım dün başlatik inslalah bizde hemen toparlar öz