Canss3535 hllglck hep öyle yaptırıyorum zaten öyle oluyor ama ıkinınca bazen ikinmiyor ağlıyor o zaman da olmuyor
Gamze0707 Canss3535 özelde aynı devlette özel bir dünya ilaç yazdı şurup vs damlalar devlet bırak dedi bende kökten bıraktım ilacı kullansa da aynı kullanmasana zeytin yağı kaka yaptiriyo anlamıyorum normalde de kabız değil ama sıvı yapiyo ama hem gaz hem kaka yaparken zorlaniyo düzenli kullandım zeytinyağını günde 1 kere şimdi kaka yapiyo allahtan ama karnı gurul gurul yine gaz var ve devamlı agliyo sanırım biz çok çekcez cokk
birprensannesi__ Gamze0707 yaaa resmen benim oğlan aynisi naptiysam fayda yok nezaman düzelecek bilmiyorum 😒 zeytinyağını günde kaç kez veriyosun
Darvin Zorlanarak yapma, gaz belirtileri ve mukuslu kaka olunca alerjiden kaynaklı da olabiliyor. O ihtimali değerlendirdiniz mi hiç?
Gamze0707 birprensannesi__ bi sabah bide akşam veriyorum çay kaşığıyla okudum yararı varmış zararindan ziyade içeriğini bilmediğimiz gaz damlasi kullanmaktansa bu daha faydalı diye düşünüyorum
birprensannesi__ Gamze0707 tamm canım bende veriyim saatlerce kaka yapamiyor zorluyor üzülüyorum bende zeytin yağı kiloda yapıyormuş
Gamze0707 birprensannesi__ içir ama düzenli yapman lazım yoksa bi ise yaramaz ben birkaç gündür veriyorum kaka yapması güzel şükür artık yapiyo gaz sorunu kaldı nedense çok gaz yüklü kaç aylık bebis
birprensannesi__ Gamze0707 50 günluk yağ veriyordum ama hergun değil yağda bile çok zor ağlaya ağlaya kaka yapıyordu saatler sonra bide ama artık hergun veriyim
Canss3535 Darvin tamamdır sagolun ya zaten gaz yapar diye bisey yiyemiyorum yediklerimi de kesersen hepten aç kalırım