Canss3535 Ben de oğlumda gaz ve kaka konusunda çok çektim. Dizime yüz üstü koyup saatlerce sırtını sıvazladığımı bilirim. Sırt üstü yattığında zaten yapamıyordu garibim. Kızım da öyle şu sıra. Solucan gibi kıvranıyor kakası gelince. Alıp dizime yüz üstü yatırıp yine ovuyorum sırtını. Anca öyle çıkartabiliyor kakayı. Çok basit bir yöntem, belki denemişsindir bile canım ama hepsi geçici bir dönem. Bazen ne yaparsak yapalım tıkanıyoruz, anca zamanla oturuyor hem bebeğin hem de bizim düzenimiz 🙏🏽