Canss3535 ya bizim doktorumuz da 1 çay kaşığı verebilirsin sabah akşam dedi. Veriyorum arada ama hep zorlanıyor. Kakası var anlıyorum emerken kıpır kıpır, uyurken ayakları dikip uyanıyor. Ikınıyor. Çıkarmaya çalışıyor. Olmuyor. Çok üzülüyorum. 😔 Nurse kullandık, maflor, sap simplex. Zinco damla kullanıyoruzi şimdi sadece.