Deletedmom_36 Kubrardvan 90*200 boyutu fotografta kucuk gozukuyor aslinda yani standart tek kisilik yatak boyutunda☺️
HonKiPonKiDoNiNo Kuzum yerinde olsam catili matili olanlardan alirim, pek seviyor kizlar 🙈 Ben almadigima pismanim , kiza oda yaptim 1 kere yatmadi bileee , simdi koca buyuyen besik basima dert kaldi
Deletedmom_36 HonKiPonKiDoNiNo Catili olanlarada baktik aslinda ama benim kiz falz cadi herseyin tepesine cikiyor cati tepelerine bile cikar😅 O yuzden sade birsey istiyoruz yoksa kizima kalsa catililari begeniyor bunu gordu anne bu kötu dedi😂
Deletedmom_36 MelekSubasi Kiz ne ara yazdin?Valla annemlerde kuran falan yaptik ya yogunduk farketmemisimdir?
MelekSubasi Deletedmom_36 4 5 gün olmuştır en son buray yazdım, ses attım buraya yazarsın diye bekledim öyle yani
HonKiPonKiDoNiNo Deletedmom_36 Ayni Öykü, duz duvara tirmanmasina az kaldi 🤦🏽♀️ nereye yatircam bilmiyorum artik benim yatak bile dar gelmeye basladi ona sabaha kadar uyutmuyo beni yatagin icinde heryerinde yatiyoo 🙈
Deletedmom_36 HonKiPonKiDoNiNo Bizimkide meraktan mutfak tezgahinda banyo tezgahinda yeterki kafasina birsey koysun yapiyor.Hic korkusuz asiri cesaretli isminin anlamini yasiyor resmen “Kalbinde korku olmayan”☺️
TiniminiKayra Deletedmom_36 yalnız bu sekilde ölçüsü 90*200varmiymis bilmiyodum bizimki tek kisilik baza seklinde bebegim onda yatiyo…tabi oylede yapabilirsin ama cok guzel bi skilmazsin bnce modasi gececek biseyde degil temziligide kolay toz fln belli etmiyo
Deletedmom_36 TiniminiKayra Evet canim bizzat gozumle gordum cektim hatta gectigimiz haftalarda ama silmisim fotografi☺️Senin yataginla ayni boyutta☺️
BeniSahteSevme Deletedmom_36 ben pek.begenmedim canım.bu kenarları çubuk çubuk.olamlardan alicam hem onlar çıkıyor 8 9 yaşına kadar rahat yatar ama bu çok mobilya mobilya ben sevmiyorum
TiniminiKayra Deletedmom_36 Allah allah biz alirken yoktu..korumalik yaptik bizde 😁bence cok guzel ya al gitsin dolabi flnda kullanisli 4kapakli bizimki baya genis
Deletedmom_36 TiniminiKayra Bizim odaya 3 kapaklisi sigiyor☺️Kadin anahtarin ucuyla bastirdi cizmeye calisti cizilmez kaliteli diye baya ovdu☺️İnsallah memnun kaliriz yarin almaya gidixez cunku☺️
Deletedmom_36 TiniminiKayra Kiz icin ama biz renkli birsey istemiyoruz bir sonraki cocuk erkek olur diye☺️
Deletedmom_36 MelekSubasi Sesleri dinlemedim annem gormus olabilir bilmiyorum.Okumusumdjr mesajini ama o an birsey olduysa cevap vermemisimdje sonrada unutmusumdjr yazmayi☺️
darkcoffee Deletedmom_36 yatak çok hoş duruyor fakat biraz küçük gibi geldi gözüme ben kızıma montessori yatak aldım 1 metreye 2 metre boyutlarında büyüdüğünde de rahat rahat kullanması için
Deletedmom_36 darkcoffee 90*200 canim olculeri kucuk gozukuyor ama degil☺️Sen benim komsu degilmisim hangi magazadan aldin sen☺️