Milagrosoreiro Deletedmom_36 Kaç aylık bebişin?Ben biraz daha büyük yataklardan yanayım.Çok deli yatan bi bebeğim var 18,5 aylık ve boyutları bunun aynısı rahat edemiyo.Mecbur büyük yatağa döncez
Happydef Deletedmom_36 model güzel ama küçük gibi kızın büyümüş büyük olculerde alırsan daha iyi olur
SeverusSnape Deletedmom_36 likilikom çok hoş. Bence kullanışlı olur. Boyu ayarlanabiliyor mu? Yavru yatağı var mı? Bana ikea’nın divanını anımsattı.🥺
Deletedmom_36 Milagrosoreiro Malesef odasi aman aman genis degil o yuzden standart yatak kullanmak zorundayim.90*200 olculeri.
Deletedmom_36 Happydef 90*200 yani standart tek kisilik boyutunda fotografta kucuk gozukuyor sanirim☺️
seheriko Deletedmom_36 eneeeeeee 🙈🙈🙈 fotide küçük çıkmış o zaman standart ölçüde demekki. Al o zaman al al 😂😂
seheriko Deletedmom_36 Ahahahhaa bende yalan olmaz 😎 güzel canım güle güle kullansın, mışıl mışıl uyusun ❤
Deletedmom_36 TiniminiKayra Aslinda genc odasinida cok begendim bundan skilirmiyiz diye dusunuyorum?Sonra illaki 2 3 seneye kardesi olucak bunu kardesine verir kizima yeni alirim diye dusunuyorum degilmi☺️☺️☺️
Kubrardvan Deletedmom_36 aşırı küçük benim bebeğim 18 aylık park yatakta bile rahat edemiyor benim yatağa gelmek istiyor ben montessori yaptıracam kullananlar çok memnun çoktan güzel duruyor
Deletedmom_36 Kubrardvan 90*200 boyutu fotografta kucuk gozukuyor aslinda yani standart tek kisilik yatak boyutunda☺️
TiniminiKayra Deletedmom_36 yalnız bu sekilde ölçüsü 90*200varmiymis bilmiyodum bizimki tek kisilik baza seklinde bebegim onda yatiyo…tabi oylede yapabilirsin ama cok guzel bi skilmazsin bnce modasi gececek biseyde degil temziligide kolay toz fln belli etmiyo
Deletedmom_36 MelekSubasi Kiz ne ara yazdin?Valla annemlerde kuran falan yaptik ya yogunduk farketmemisimdir?