Biz tayinciyiz 2 seneye tayin oluruz diye oda yapmadım. 2,5-3 yaşına doğru ayırmayı düşünüyorum ama galiba geç oluyor. Gerçi benim ailem de odayı ben 3,5 yaşındayken ayırmışlar. Babam odama götürüp burası senin odan artık burada uyuyacaksın demiş hiç ikiletmemiş kabul etmişim😂 Buna güveniyordum ama belki 1 yaşa doğru oda yaparım bakalım.