Mom5457 zaten yanımda hiç uyumadı, ğortatif beşiğinx euyurdu. 6 aylıkken sığmayınca odasına geçirdim
Zor olmadı zaten tüm gündüz uykularını odasında uyurdu.önce gündüz uykularını odasında yaptırın beşiğine alışsın. Ayrıca dişlerin sonu yok uya malarda normal. Geçirmek istiyorsanız geçirin 💫