Browni
Merhaba 🌸
Şimdilik lavaboda yıkıyorum ama kendi kendine ayakta durabildiği zaman duşakabinin içinde yıkayacağım. Poposu ztn pislenmiyor tuvalete yaptığı için. İlk önce bi peçeteyle siliyorum ardından yıkıyorum. Kendi havlusuyla kuruluyorum. Klozete oturamıyor ben kendim tutuyordum ama bir haftadır lazımlığına yapıyor. Önceden etraf dikkatini çekiyodu kalkmak istiyodu diye lazımlığına oturtmuyordum. Yok ben henüz bezsiz zamana geçmedim ama bezsiz zaman yapan annelerde var. Şu an büyük tuvaletini ıhh ıhh diye söylüyor. 12-13 aylık olduklarında çişi de söylemeye başlıyolarmış genelde. O zaman bez bağlamayacağım artık nasipse.