hllglck ya benim oğlum 12 aylık bu sabah klozete götürdüm oturttum ilk kıyafetleriyle tepki vermedi oturdu bendesoydum bezini cıkardım bu sefer oturmak istemedi korktu aşağı indirdim şifonu daha önce tuvaleti anlatmış göstermiştim sifona bastım korkusu dağılsın diye olduğu yerde çiş yaptı tabi daha sonra bezini bağlatmadı aradan 10 dk geçti geçmedi mutfakta cekmeceyi karıştırırken olduğu yere yaptı ve gördü anladı ıslaklığı hissetti bende pekiştirdim aa çiş yapmışsın diye , aslında daha önce denemiştim premanın videosunu görüp lavaboya çişşş diyince suyu acınca yapıyor mesela duşa girmeden önce falan yapıyor suan bir korktum acıkcası o korkunca kaka işi nasıl olcak hiç bilmiyorum tuvalet iletişimi adlı bi kitap aldım simdi bana tavsiyeniz varsa seve seve dinlerim bu işi yaza kadar yavaş yavaş işleyerek onuda kendimide yormadan yapmak istiyorum sizce mantıklımı düşüncem