HappyKids Baby me denedik pişik yapmadı kuruluğu da güzel fakat çok kalın yazın kullanmayı bıraktık o yüzden. Sleepy denedik ardından kızarıklık oldu poposunda ve nemli kalıyordu kuruluk olayı bizim kızın çiş yapma miktarıyla savaşamadı. Molfix denedik kuruluğu ve yapısı çok hoşuma gitti fakat mantar olacak kadar kötü pişirdi kuzumun poposunu bezden olduğunu anladığımız gibi bıraktık. Prima aktif Bebek aldık herşeyiyle çok güzel kuruluk olayı bizim kıza çok yetemesede sık değiştirerek kullanmaya devam ettik fakat fiyatlardan sonra hem sık değiştir hem çok para öde, can dayanmaz. Şimdi canbebe kullanıyoruz kuruluk alayı aralarında en beğendiğim, ıslaklık asla olmuyor, sizdirmiyor, şimdilik pişik de yapmadı 1 ay oldu geçeli. Deniyoruz henüz pişik yapmazsa canbebe ile devam edeceğiz. Bu arada bu saydıklarımin hepsi kakayi taşırdı, lakin bu bezle alakalı bir durum değil kızım çok yoğun miktarda kaka yapıyor sabahları, uyandığımiz gibi bezini değiştiririyorum ki cisli bezle daha da kötü durumda olmayalım. Ona rağmen her gün sırtına kadar kaka oluyor. Yaptığı gibi değiştiriyorum oysaki 🤦🏻♀️