Keskeuyusamm nihayet akli selim bir yorum okudum…
Hem kendi bedenine, hem çocuklara yazık.. 1 anne 4 çocuğa yetişip hepsini ilgi sevgi ve şefkatle, sabırla ne kadar buyutebilir sorgulanmalı.. üstelik yaş 25.. tam bir delilik!!!! Psikolojik olarak inanılmaz yıpratıcı bir hayat, ağır bir sorumluluk.. insan 1 cocuga bakarken bile bin kez dusunuyor bir şeyi eksik mi.. aman ağzımdan yanlış bir cümle çıkar da çocuğum onu kapar mi vs vs vs binlerce detay. Pespese gencecik yaşta cocuk sıralamak hele de artık bu zamanda cesaret değil cehalettir kusura bakmayın da. Tıpta korunma diye birsey var ama tercih edilmiyor ne yazık ki..!
Tekrar hamileyim diye de sevinilmesi apayrı bi kafa!
Ne diyim Allah çocuklara sans versin ömürleri boyunca da heba olmasınlar umarım..
He cooook zenginseniz tebrik ederim. O zaman iş değişir. Siz de yipranmazsiniz çocuklar da eşit ve güzel şartlarda büyür.