Kadermelek1996 böyle bir dünya yok hic beni ilgilendirmez ama ust uste ufak yasta cocuk dogurmak marifet değil lütfen..o bebegi dogurmak sadece maddi ihtiyaclarini karsilamakta degil hepsine yetecek maneviyat sabir her yonden yeterlilik var mi bunlarda onemli yanlis anlamayin yoksa her kadin üreyebiliyor Rabbim nasip eder ise. Tekrar söylüyorum beni hic ilgilendirmez Allah anali babali versin inşallah saglikla dogurun hep hayalim cok çocuklu aile ama maddi manevi yetemem korkusu var. Hayat cok pahalı biz gibi okula okuldan eve istemiyorum mesela. Spora muzige bir seye yonelsinler guzel kurslara gitsinler hem beyinlerini hem bedenlerini gelistirsinler okusunlar iyi birer evlat olsunlar isterim. Aman Allah rizkini verir nasil olsa diyemiyorum🤷