KubraHira merhaba canım öncelikle, benim haftım değil kimseyi yargılama sonuçta hepimiz insanız doğrumuz yanlışımız var. Hiçbir anne istemez yavrusunun kötülüğün seni anlıyorum bende kızımı tek başıma büyütüyorum çok zorlanıyorum ama Rabbıme şükürler olsun 14 aylık oldu. Tv ile otizm, zeka geriliği, hiperaktif yada özel çocuk olunmaz, yorumlarda denildiği gibi konuşma geriliği yada dikkat eksikliği olur.. O daha küçük olduğu için zaten bişey anlamaz şarkı aç, sen konuş bunun gibi şeyler yapabilirsin. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun zor çok büyütmek