Mervexxx ben 29 yaşındayım ve çocukluğumu gayet iyi hatırlıyorum
Tom Ve Jerry , taş devri, jetgiller pokemonlar falan vardı TV de sürekli olarak çizgi film olan kanallar yoktu yada şuan ki kadar kanallar yoktu
Haftasonlari erken kalkar TV başına geçerdik cubku haftaici izleyemezdik yoktu cizgifilmler her zaman
O dönemde otizm olmamamız çok normal değil mi şimdiye oranla TV izleme olayımız ve çeşitlilik daha azdı
Sabah kalkar sokakta oyu oynar okul vakti gelince okula gider okuldan gelince yine sokakta oynardık akşam olunca eve giderdik evde vakit gecirmezdik ki TV izleyelim
Bence dönemleri birbirine benzeterek orneklendirmek çok yanlış çünkü 90lardaki yada 2000lerin başındaki gibi değil günümüz