KubraHira malesefki hayatta dogrular ve yanlislar var. su cok netki, cocuklarin tv izlemesinin onlara hic bir faydasi yok.bu cok net ve tek dogru.kimi acmaz kimi acar bu kisinin insiyatifinde.ve uzmanlarda her cocukta olucak diye birsey yok, ama tv hangi cocuklari etkiliyo bunun net bir kanisi olmadigi icin bu riski goze almayin diyolar.illa otizm dediginiz sey dogustan olusan bi durum degil sonradanda ooabiliyo.ve bunun bir cok dali var kendi icinde. en basiti gelisim geriligi. kizim 26 aylik bende artik izletiyorum 18.ayindan sonra izlemeye basladi.ama hop oturup hop kalkiyorum 3 yasina kadar icimde korku olucaktir. siz risklerini bilin, neyle karsilasilabilir bilin ister izletin ister izletmeyin. bu hic kimseyi alakadar etmez.ama cok abartiliyo kismi bence yanlis bi dusunce.abartilicak bi durum cunku.ve ayrica bazi yorumlarinizi okudum, hem fikir beya edip fikir talep ediyosunuz hem fikirleri begenmiyosunuz.begenmek zorundada degilsiniz, ama yargilayamazsinizda.