40 günlük bebeğim var 💓 gebeliğimde 11 kilo aldım. Çok kontrollü beslendim. :) ama sütüm az geldiği için promalt dahil süt yapıcı ne varsa yeyip içtiğim için ve asla kendimi aç bırakmadığım için, doğum kilolarını verememiş üstüne 5 kilo almış durumdayım. Doğum sonrası çatlağı bir bende olmustur