KMerveK bende başlamak istiyorum ama bişey farkettim aralıklı oruçta ara öğün yapmazsan yani bi bakıma Karayayla birleştirirsen çok daha hızlı gidiyor kilo örneğin 10.30 da kahvaltı ama baya doyuracak şekilde ekmek yok onun yerine çerezli, 2. Öğün de 15.30 16.00 da doyup sonrasında su şekersiz çay kahve hariç hiç bişey yememek gibi.. bende size katılayım çok istiyorum sağlıkla huzurla kilo vermeyi 82 kg yum bu arada