sebahat2525 Ben normalde de kilolu bir şekilde hamile kaldım 80 kiloyla. Yemek anlayışım çok kötüydü ve bir çok kötü alışkanlıklığım vardı. Çocuğu öğrendikten sonra sağlıklı beslenmeye başladım. Son üç ayıma kadar bu süreçte 10 kilo verdim. Son 3te geri aldım 80le doğuma girdim. Şuan 53 günlük 25 kilo vermişim. Nasıl veriyorum hiçbir fikrim yok. Buradan bir arkadaş bu kadar hızlı vermenin de sakıncalı olduğunu söylemişti. Ama bilinçli yapılan bir şey değil. Günde 2 öğün yiyorum 4 litre su içiyorum, yetiyor zaten bana. Sabah kahvaltıya kuruyemişli yulaf kasesi hazırlıyorum bir gece önceden. Çünkü bebek sabahları sıcak kahvaltı hazırlamama fırsat vermiyor. Akşamları da çorba ya da sebze yemeği. Sütüm oluyor açıkçası kaygım olmadı hiç bu konuda, zaten yedikleriniz %1 etkiliyor sütü. Asıl süt olmasını sağlayan içtiğiniz su miktarı ve sizin besin deponuz, yediğiniz çoğu şeyi kendiniz için yiyorsunuz aslında bebek sizin deponuzdan besleniyor. O yüzden yediklerinize dikkat etmeniz yeterli. Süt yapar diye büyüklerimizin her verdiğini almaya gerek yok, sizin bünyeniz yaparsa yapıyor o sütü zaten.