48 ile hamile kaldım, 66 ile doğuma gittim. Doğumdan sonra tabiri caizse kıtlıktan çıkmış gibi yedim, tatlının da dibine vurdum, hiçbir şeyden kısmadım (battı balık yan gider dedim). Tabii ki kilolarım hızlıca gitmedi bu yüzden yavaş yavaş beni terk etti🤪 Gelin görün ki şu an bebeğim 17 aylık ve 52 kiloyum, kilo vermek için 0 çaba ile. Hâlâ da abur cubur ve gece yemelerine devam 😋 Emzirmek çok acıktırıyor boşverin bence yiyin canınızın çektiğini, kilo istemeden de gidiyor bakın 😊