Kuzeyin_annesii 3 kedim var haftada 1 kg falan mama yiyorlar sanirim o yuzden tek kedi hesaplayamiyorum.
Mama royal canin kullanıyoruz, acik aliyorum kilosu 65 -70 TL oldu. Tuylerine vs en jyi gelen mama bu oldu bizde. Mama olarak hills, proplan, royal canin, nd bunlar iyi. Reflex, goody, whiskas falan bunların icerikleri kotu ve sagliklari için cok iyi değiller. Reflex denemiştim hayvanların tuvaletleri iğrenç koktu ve asiri kilo verdiler mesela tüy döktüler cok . Bi kac farkli markada da tuy dökme sorunu kilo verme vs gozlemledim. O yuzden mama önemli:)
Yavru alırsan ilk 1 sene çok asisi var o yuzden ilk sene biraz masraflı sonrasinda 2 3 ayda bir ic dis parazit vs baya azalacak aşılar. Ve seçtiğin veterinerle ilgili asi fiyatları. Ic dışı 150 ye yapanda var 300 e yapanda.
Kum kabi banyoda duruyor bizde.
Yavru sahipleneceksen ilk 1 sene baya hareketli ve şımarık oluyorlar ek bilgi olsun :)
Ve umarım satın almaz sahiplenirsiniz ♥️
Sorun olursa yardımcı olurum