Kuzeyin_annesii ayda 200-250 tl falan masrafi var, aşıları saymazsak tabi, şuan 4 yaşında yavruyken daha masrafliydi, kum kabı balkonda, mama kabı mutfakta, ama balkonun cam balkon o yüzden orada, eski evimde küçük tuvalete koyuyordum, sahiplenmek için geç bile kalmışsınız çünkü yavru kediler biraz haşin olabiliyor benim kedi mesela kızımın bebek olduğunu anliyor zarar vermiyor asla yanlışlıkla bile tirmalamaz kızım onu cekistirir vurur hiç ellemez, biz olsak ağzımızı yüzümüzü ciziktirir 😂😂 büyüdükçe olgunlasiyor haliyle kediler, ilk 1 sene yaramaz ve hırçın oluyolar 😂 her bebekli eve şart şimdiden hayırlı olsun 🥰