Kuzeyin_annesii
ben de sokaktan sahiplenmiştim, satın almaya karşıyım, kesinlikle en güzeli. Ama bazen veterinerler çocuklar İçin daha faydalı önerilerde bulunabiliyorlar. Mesela barınaktan bulabileceğiniz cinslerde önerisi olabilir; tekir, sarı tekir, smokin vs hepsinin kendine has özellikler var. Mama konusunda bizimki mecburiyet oldu. Market mamalarını bilmeden kullandım; sonuç idrar yollarını tıkadı ve nerdeyse ölüyordu oğlum 😢 günlerce veterinerde kaldı tedavi oldu. O sıkıntı yüzünden mecburi birkaç cins mama yiyor. Yaş mama yemesi yasak, bazı kısıtlamaları oldu. Bu tarz konularda da bilgi için en iyisi inanın veteriner oluyor.
evlenmeden önce kapalı balkonumuzda duruyordu kumu fln, böylece ev daha az pislenip kokuyordu. Bu da güzel bir alternatif oluyor