Deletedmom54544 pandemibebegi hadi ya kaç çocuklusun. Aslında ben de öyle sanıyordum ama bunlar çok zaman alan şeyler değil inan 🙂
Deletedmom54544 pandemibebegi az daha postum görünüyor mu diye moderatöre mesaj atacaktım gerçekten. 3 saat oldu kendi kendime konuşalı 😃 bakıyorum öylesine sohbet olsun diye açılan bir postta bile daha çok konuşulmuş. Halbuki ben postumun çok rağbet göreceğini sanmıştım. Fazla mı iyimserim acaba🤔
Deletedmom54544 pandemibebegi Mom5457 esrefiMahlukatAnasi paylaştığım videolara da bakabilirsiniz. Güzel tarifler var
pandemibebegi Deletedmom54544 1 demeye utandım şimdi😁 ama tuvalete bile göndermiyor ağlama krizine giriyor
[silindi] Deletedmom54544 herkes bildiği tarifleri yazsa cok güzel olur ben başlayım 😁 1 yemek kaşığı pirinç unu 1 cay kasiginin ucu hindistancevizi yağı (not: olası alerjiyi önlemek için) 3.4 damla limon suyu Yarim yemek kaşığı da süzme yoğurt kivami kremsi olacak Bu kadar cildi temizleyip beyazlatiyor
pandemibebegi Deletedmom54544 Canım o açan kişilerin arkadaşları vardır burada onlar yorum yapmadan bırakmazlar o yüzden post üste taşınıyor daha çok yorum alıyor.😊
esrefiMahlukatAnasi [silindi] yaa bu benim için altın değerinde bir bilgi 😍 ss aldım hemen, teşekkür ederim ❤️
esrefiMahlukatAnasi [silindi] vallahi bildiğim tarif yok, beyaz kil maskesi yapıp, gül suyu ile silerdim yüzümü. Bir de karma cilt tipi olduğu için yüz yıkama jeli kullanıyordum. Tarifim yok ama tariflerinize talibim 😇
Mom5457 Deletedmom54544 1 yıldır yapmıyorum iğrenç cilde sahibim şu an ama ben de başlarım. Yeşil kil maskesi yapıyordum ben haftada 1 kere iyi geliyordu. Karma ciltliyim yeşil kil ve maden suyunu krem kıvamına getirip sürüyordum yüzüme boynuma 20 25 dakika sonra yıkıyordum. Bir de haftada 2 3 kere kahve telvesi peelingi yapardım. Kahve telvesine bir iki damla limon ve hoop yüze. Öyle pahalı kremler maskeler almadım hiç ne bileyim. Doğal tarifler hep daha güzel 😄
Deletedmom54544 Mom5457 kesinlikle düzenli ve bilinçli kullanıldı mı doğal ürünlerin daha etkili olduğuna inanıyorum. Kahve telvesi çok güzel oluyor ben de yapıyorum 😊