Buse60 insanlarda akıl yok mu zorla yaptırım mi yapilcak. K.bakmayin ama herkesin colcugu çocuğu var herkes artık kendi düşünsün bazı şeyleri.Kapanma tam olsa da olmasa da market felan nasıl kapali olacaktı ki orada geçinen onlarca insan var, ve herkesin market ihtiyacı oluyordu. Online alışveriş deseniz yazık değil mi çalışanlara hangi bı yere yetiseceklerdi millet evden çıkmasın onlar kapı kapı gezsin bu da haksızlık olurdu. Kapanmaya keske uysalardi , kapanmayı tatil diye çoluk çocuk her yere gidiliyordu akılları yok mu milletin, bizler neden evlerdeydik o zaman. Şuanda aynı kapanma yok virüs devam ediyor vakalar artışta ama cocluk çocuk akşama kadr disarda , Okullar kapanınca dışarı çocuk kaynacak, kafeler dolup tasacak yalan mı farkeden ne olacak? Bu geçici çözümlerle olacak iş değil, koronadan önce de bu salgınlar vardı ama okullar kapansın denilmedi hiç, kış ayı salgın ayi sonuçta ama artık insanlarda biraz kendini colugunu çocuğunu düşünsün.