Buse60 Güya sene başında asla kapanmayacak dedi ya corona bakanı sayın koca bey,sözünden dönemiyor. Geçen sene kapattılar eve çocukları,taktılar ağızlarına maskeleri sonuçları bu sene çıkıyor. Mahvoldu çocuklar. Civarımızda ki hastanelere yatış yok,insanlar isimlerini yazıdırıp sıra alıyormuş tedavi için. Doğal seleksiyon yapıyorlar zaar